A magyar hízott máj egyfajta márkaként elismerést nyert a hosszú évek óta folyó export, a jó minőség alapján.

Cégünk is több, mint 10 éve segíti a termék japán piacra jutását. Mindeddig azonban főként éttermek, szállodák menüjén szerepelt, a szupermarketek nem forgalmazták, hiszen az otthoni elkészítéséhez, fogyasztásához nem szoktak hozzá a japánok.

A járvány miatt azonban az éttermi-szállodai fogyasztás visszaesett, s az emberek sokkal gyakrabban étkeznek otthon. Így a magyar hízott kacsamáj egyik fő japán importőre idén intenzív piacfejlesztésbe kezdett a szupermarketeknél.

Ennek egyik első, de nagyon látványos eredményeként a piacvezető japán csoport, az Aeon - az apák napjához kapcsolódó - intenzív marketing-kampánnyal népszerűsíti a terméket a fogyasztók között. (Az apák napját - is - Japánban nagyon komolyan veszik, megünneplik, s így egyfajta fogyasztási csúcs is kapcsolódik ehhez a júniusi hétvégéhez.)