Cikket közölt a japán Mono magazin a klasszikus magyar cipőmárkáról, a Tisza Cipőről. Egy szerkesztőségi tag járt személyesen a Tisza Cipő hivatalos japán disztribútora által működtetett tokiói Tisza üzletben, és érdeklődött a magyar márka iránt. A cikk a következőképpen fogalmaz:
„A Tisza Cipő egy nagy múltú magyar márka, amely a 2016-os riói olimpián hivatalos szponzorra volt a magyar paralimpiai csapatnak. A cipőket nagy tapasztalattal rendelkező cipészmesterek készítik, valódi bőrből. A Tisza termékek hivatalos japán importja 2016-ban kezdődött, először csak az interneten lehetett megvásárolni a cipőket, majd idén, 2020 elején megnyílt az első japáni üzlet a tokiói Ryogoku negyedben.
A márka cipők mellett pólókat, táskákat és egyéb kiegészítőket is forgalmaz, de a zászlóshajója a valódi bőrből készült utcai sportcipő. A márka ismertetőjegye a „Tiszát” reprezentáló kultikus „T” betű, amely minden darabon megtalálható. A termékek neoklasszikus dizájnjában a 60/70-es évek vonalvezetése vegyül a modern városi trenddel.
A cipők számos eltérő egyedi színkombinációban kaphatók, amely lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja az éppen neki tetsző darabot. Ajánljuk azoknak, akik szeretnek kitűnni a tömegből, de divatos fiatal lányok számára is tökéletes választás. A Japánban ritka „made in Hungary” minőség minden bizonnyal feldobja a hangulatot.”
A japán disztribútor partner és a magyar anyacég közötti kommunikációt cégünk, a Sűdy és Társa Kft. segíti. Szívből örülünk a márka sikerének Japánban, és bízunk benne, hogy a jövőben még több emberhez eljut majd a Tisza márka Japánban is.
Fotó: https://twitter.com/tiszashop